پیگیری اظهارات بقایی از سوی دادستانی تهران

اژه ای در نشست خبری:

  حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در صد و پانزدهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز(یکشنبه) برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: حقیقتا کار خبرنگاری یک کار سخت و اثر گذار و پر مسئولیتی است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه حمید بقایی بعد از آزادی از زندان اظهاراتی در رابطه با قوه قضاییه مطرح کرد، نظر شما در این رابطه چیست؟، گفت: آنچه که در مورد این موضوع مطرح شده است را دادستان تهران توضیح خواهد داد و اقدامات لازم انجام می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه بیان داشت: به افراد توصیه می کنم که دشمنی ها باعث نشود که از مرز قانون خارج شوند و مواردی که بقایی مطرح کرده است صحیح نیست و مقداری که قانون اجازه دهد از جمله انتشار دستخط بقایی مبنی بر استفاده از سوئیت از سوی دادستانی تهران اقدام می شود.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ابتدا برای پرونده حمید بقایی 50 میلیارد وثیقه صادر شد که وکیل وی نسبت به آن اعتراض کرد و پرونده به دادگاه رفت و حمید بقایی با آن مخالفت کرد و میزان وثیقه به 20 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد و در همه پرونده‌ها ممکن است میزان وثیقه کاهش و یا افزایش پیدا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.