عکس/ سلاح عجیب تروریستها در سوریه

خبرگزاری اسپوتنیک، عناصر مسلح در سوریه با جداسازی بخش فوقانی تانک های مدل "تی 62"، آن را بر بالای کامیون قرار داده اند. این در حالی است که میزان کارآیی این سلاح معلوم نیست، زیرا کامیون حامل آن به راحتی با توپ 115 میلی متری قابل انهدام است.

پیش از این پلیس عراق با جمع آوری خودروهای ساخته شده توسط داعش، آن را مقابل لنز دوربین عکاسان و خبرنگاران قرار داد تا از طریق اسناد و ابزار تروریستی که گروهک تروریستی داعش در کشتار مردم بی گناه مورد استفاده قرار می داد، شناخته شود.

رهبرمعظم انقلاب در مراسم تنفیذ:

دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب

حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند:«اتحاد ملت» را مهم بشمارید و حفظ کنید و مراقب باشید، التهاب آفرینی و دو دستگی مضر میان مردم ایجاد نشود.

عکس/ زورگیری که در خیابان های تهران شکار چرخ های یک زانتیا شد!

پسر زورگیر توسط راننده زانتیا در خیابان مفتح تهران روبروی ورزشگاه شیرودی زیر گرفته شد.

کسب رتبه دوم تیم غواصی نداجا در رشته شنای کاربردی امدادی

کسب رتبه دوم تیم غواصی نداجا در رشته شنای کاربردی امدادی

   تیم غواصی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین روز ازمسابقات غواصی کشور روسیه، با اختلاف ناچیز بعد از کشور میزبان حائز رتبه دوم در رشته شنای کاربردی امدادی شد.

بر اساس این گزارش، تیم غواصی کشور روسیه با زمان 24 دقیقه و 32 ثانیه اول ، کشور ایران با 25 دقیقه و 4 ثانیه، یعنی با اختلاف 32 ثانیه با کشور میزبان، دوم شد و کشور ونزوئلا با طی مدت زمان 27 دقیقه و 48 ثانیه در سکوی سوم ایستاد.

گفتنی است، تیم غواصی اعزامی از نیروی دریایی راهبردی ارتش در ادامه، در رشته های نجات زیردریایی غرق شده، کار در فضای بسته، جوشکاری و برشکاری زیر آبی و عبور از میدان موانع با سایر کشورها به رقابت می پردازد.

واکنش کمیته اخلاق درمورد بازی کردن شجاعی و حاج صفی مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس

واکنش کمیته اخلاق درمورد بازی کردن شجاعی و حاج صفی مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس

   در دیدار شب گذشته تیم های پانیونیوس یونان و مکابی رژیم اشغالگر قدس در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی 22 بازیکن ایرانی تیم یونانی در ترکیب تیمشان به میدان رفتند.

برهمین اساس با وجود اعلام برخی رسانه ها در مورد محرومیت شجاعی و حاج صفی به دلیل بازی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی، برخی مسئولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کردند: اجازه اظهارنظر در این باره را نداریم. ضمن اینکه تاکنون در کمیته اخلاق نشستی درمورد اقدام شجاعی و حاج صفی انجام نشده تا درمورد بازی کردن آن ها مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس تصمیم بگیریم.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در مورد شجاعی و حاج صفی/ ملی پوشان ایرانی محکوم شدند

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در مورد شجاعی و حاج صفی

  به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،بر این اساس،در اطلاعیه روابط عمومی فدراسیون فوتبال آمده است:
ضمن تبریک ولادت پرخیر و برکت حضرت امام رضا(ع)،به استحضار عموم جامعه می رساند که پیرو مذاکرات متعدد انجام شده با این بازیکنان و علی رغم فشارهای سنگین وارده از سوی باشگاه یونانی،آنها در دیدار رفت در فلسین اشغالی حاضر نگردیده و این مهم را با پذیرش جریمه های مالی رعایت کردند.

علی ایحال درباره حضور این دو بازیکن در دیدار برگشت که شب گذشته به انجام رسید، ضمن محکوم نمودن قاطع اتفاق رخ داده، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در حال بررسی دقیق و کارشناسی همه جانبه ماجرا بوده که بدون شک طی این مسیر می بایست پس از گفت و گوی رو در رو با این دو بازیکن و لحاظ کردن نظرات قبلی فدراسیون به نامبردگان انجام شود.

بدون شک ورزشکاران پرافتخار ایران زمین همواره نشان داده اند که هیچ علاقه ای به رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی حتی در آوردگاه بزرگ المپیک و جهانی نداشته، ندارند و نخواهند داشت و مرام پهلوانی آنان طی سالیان زبانزد بوده و اتفاق شب گذشته در خارج از کشور و برنامه های فوتبال فدراسیون بوده است.

با پرتاب ماهواره‌‌بر سیمرغ ایران صاحب چرخه کامل فضایی شد

با پرتاب ماهواره‌‌بر سیمرغ ایران صاحب چرخه کامل فضایی شد

امیر سرتیپ امیر حاتمی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه مراسم افتتاح مسجد «بقیه الله الاعظم» وزارت دفاع   درباره رونمایی از پایگاه ملی فضایی امام خمینی (ره)، اظهارداشت: پایگاه فضایی امام خمینی (ره) یکی از ملزومات کار فضایی کشور است و ازپیش نیازهای اصلی و  مهم به شمار می‌آید.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با افتتاح این پایگاه و پرتاب ماهواره‌بر سیمرغ، صاحب چرخه کامل فضایی شدیم.

وی چرخه کامل فضایی را شامل پایگاه‌های ثابت و متحرک ماهواره‌بر، ماهواره، طراحی و هدایت کامل این کار دانست.

«حجت‌الاسلام جلیلی صفت» جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شد

حجت‌الاسلام جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شد

  حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتشجمهوری اسلامی ایران پس از تأیید فرماندهی معظم کل قوا، حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت را به عنوان جانشین جدید این سازمان معرفی کرد.

مراسم معارفه جانشین جدید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور معاون هماهنگ کننده و جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، امیر شاه صفی فرمانده نیروی هوایی، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی، امیر محمودی معاون اجرایی آجا و جمعی دیگر از فرماندهان و مسئولان لشکری در مرکز همایش های کوثر این سازمان برگزار شد.


حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت پیش از این، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

در همین راستا، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی حکمی حجت‌الاسلام قاضی را به عنوان رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش منصوب کرد.

انتخاب وزیر آینده دفاع از درون مجموعه وزارت دفاع خواهد بود

انتخاب وزیر آینده دفاع از درون مجموعه وزارت دفاع  سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پس از افتتاح مسجد «بقیه‌الله‌الاعظم» ضمن عرض تبریک دهه کرامت و ولایت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما امروز این توفیق را داریم که این مسجد را  برای نشر فرهنگ اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت افتتاح کنیم.

سردار دهقان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا درباره حضور شما در کابینه صحبتی شده است یا خیر؟ گفت: این موارد را باید از آقای رئیس جمهور بپرسید. انشالله از داخل بدنه وزارت دفاع فردی برای تصدی این پست انتخاب خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا فردی دیگری جایگزین شما خواهد بود و یا اینکه شما در این وزاتخانه باقی می‌مانید؟ گفت : هر دو گزینه.

سردار دهقان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شما طوری درباره این موضوع صحبت می‌کنید که احتمال تغییرتان به ذهن متبادر می‌شود؟ گفت: شما این طور فکر کنید.

مسجد بقیة‌العظم وزارت دفاع افتتاح شد

مسجد بقیة‌العظم با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افتتاح شد.

مسجد بقیة‌العظم وزارت دفاع افتتاح شد   صبح امروز (سه‌شنبه دهم مردادماه) مسجد بقیة‌العظم وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افتتاح شد.

در این مراسم سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، امیر حاتمی جانشین وزیر دفاع و جمعی از کارکنان وزارت دفاع حضور دارند.