آیا آمریکا به کشوری چندپاره تبدیل می‌شود؟

پس از راهیابی ترامپ به کاخ سفید، استقلال‌طلبان ایالت کالیفرنیا مجوز جمع‌آوری امضا برای به رأی گذاشتن طرح جدایی از این کشور را کسب کردند. 

 

  

مجوز جمع‌آوری امضا برای برگزاری کالگزیت در کالیفرنیا دریافت شد/ آیا آمریکا به کشوری چندپاره تبدیل می‌شود؟
  به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه پرس تی‌وی، شماری از فعالان در ایالت کالیفرنیا که بعد از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا خواهان جدایی این ایالت از آمریکا شده بودند، مجوز جمع‌آوری امضا را برای به رأی گذاشتن این طرح دریافت کرده‌اند.
 


ادامه مطلب

چرا ترامپ صدور روادید آمریکا برای شهروندان عربستانی را ممنوع نکرد؟

 ایندیپندنت در مطلبی نوشت: عربستان سعودی یکی از شناخته شده ترین کشورهای مسلمان در جهان است که همواره ارتباط زیادی با گسترش و حمایت از تروریسم در جهان داشته است. عربستان سعودی از نظر نقض حقوق بشر نیز کارنامه سیاهی در دست دارد. اما چرا دونالد ترامپ برخلاف دیگر کشورهای مسلمان، از لغو صدور روادید آمریکا برای شهروندان این کشور صرف نظر کرد؟ 
  


ادامه مطلب

کاریکاتور/ موج جدید‌ گرانی کالاهای اساسی‌!!!

طی یک سال اخیر قیمت برنج و حبوبات سیر صعودی داشته و ۵۰ تا ۷۰ درصد طبق گزارشات که آمارهای بانک مرکزی هم آن را تایید می‌کند، افزایش داشته است.

کاریکاتور/ موج جدید‌ گرانی کالاهای اساسی‌!!!

عربستان برای جلب رضایت صهیونیست‌ها از جنبش فلسطین حمایت نمی‌کند

شیخ نعیم قاسم تسنیم

معاون دبیرکل حزب‌الله با اشاره به حمایت ایران و سوریه از حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه تاکید کرد که نیروهای حزب‌الله حاضر در سوریه هیچ چشمداشتی به خاک این کشور ندارند.

تلفات تهران در صورت بروز زلزله

بلایی که زلزله 7 ریشتری بر سر تهران می‌آورد

بر اساس مطالعات انجام‌شده، محققان پیش‌بینی می‌کنند قدرت گسل‌های تهران بیش از 7 ریشتر خواهد بود و با توجه به جنس خاک، تراکم جمعیت و نوع سازه‌های موجود، مناطق مختلفی از این شهر آسیب‌پذیری را در برابر زلزله دارند.

بلایی که زلزله 7 ریشتری بر سر تهران می‌آورد

   

ادامه مطلب

ایران در همه جبهه‌ها پیروز است

 روزنامه اماراتی «گالف نیوز» در گزارشی تحت عنوان «تثبیت نقش آمریکا در خاورمیانه برای ترامپ سخت است» نوشت: با نگرانی‌های گسترده در زمینه اهداف سیاست خارجی «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا، تنها در خاورمیانه خوش‌بینی‌ نسبی به او وجود دارد. در این بین متحدان عرب آمریکا امیدوارند که ترامپ متحد آن‌ها و هم‌راستا با منافعشان باشد.

 


ادامه مطلب

مراسم تشییع 240 شهید دفاع مقدس در ایام فاطمیه اول برگزار می‌شود

مراسم تشییع 240 شهید دفاع مقدس در ایام فاطمیه اول صورت می گیرد/مراسم ودا با 20 شهید مناطق عملیاتی امروز عصر در مسجد اهل سنت برگزار می شود

سردار سرتیپ سید محمد باقرزاده مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، درباره ساز و کار تشییع و وداع با پیکرهای 20  شهید دفاع مقدس اظهار داشت: پیکرهای طیبه 20 شهید دفاع مقدس که در مناطق عملیاتی کردستان عراق در طول ماه های اخیر کشف شد، امروز با شکوه فراوان و با حضور علما، شخصیت‌ها و فرماندهان نظامی انتظامی و مردم شهید پرور ایران اسلامی در محور مرزی باشماق وارد خاک جمهوری اسلامی شدند و مورد استقبال قرار گرفتند.  
 
وی افزود: پیکرهای طیبه این شهدا که از مناطق عملیاتی حاج عمران، پنجوین و از عملیات های کربلای 4 و بیت المقدس و کربلای 9 کشف شدند، امروز بعد از ظهر ساعت 3 مورد استقبال و تشییع قرار می گیرند. 
 
مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح   ادامه داد: مراسم ودا هم در مسجد اهل سنت  سنندج پس از نماز عشا برگزار خواهد شد و شیعیان و اهل تسنن در این مراسم حضور خواهند یافت.
 
سردار باقر زاده در پایان خاطر نشان کرد:  این شهدا به تهران منتقل می شوند و به همراه شهدایی که در جنوب عراق کاوش شدند، مجموعا 240 شهید در ایام فاطمیه اول در سراسر کشور تشییع و به خاک سپرده می شوند.

نیروی هوایی زنده و پویاست

تهاجم فرهنگی مخرب‌ترین نوع حمله به ملت است/ نیروی هوایی زنده و پویاست

 به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان PC-6که با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محمدی فرمانده پایگاه شکاری ترابری شهید دوران، جمعی از فرماندهان و مسئولین و خانواده های معظم شهدا برگزار شد، گفت: اساتید پروازی و کارکنان خدوم و زحمت کش نهاجا مایه آبرو و عزت این نیروی الهی هستند. 
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیروی هوایی اولین نیرویی بود که مورد تحریم قرار گرفت اما همت و تلاش مردانی که آن روزها ایستادگی کردند امروز هم از این نیرو، نیرویی زنده، مقتدر و پویا ساخته است. 
فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: دشمنان امروز متوجه شده اند که جنگ سخت و تحریم در برابر اراده و عزم ملت ها پاسخگو نیست از این رو وارد عرصه جنگ نرم شده است.

اعتراف دقیقه 90 صفایی‌فراهانی

پول‌های «حسین فریدون» کجا خرج می‌شود؟!/ صفایی‌فراهانی: روحانی می‌دانست وعده‌هایی می‌دهد که اختیارش را ندارد

محسن صفایی‌فراهانی، از فعالان اصلاح‌طلب و عضو حزب منحلّه مشارکت در بخشی از مصاحبه خود با شماره یکشنبه گذشته روزنامه شرق با بیان اینکه کسب‌و‌کار داخلی کشور هنوز به رونق نیفتاده است! گفت:

«امروز که صحبت می‌کنیم درست یک سال است که مشکلات تحریم روی کاغذ حل شده و توانسته سایه‌اش از کشور برداشته شود، ولی ...

 

 

ادامه مطلب

شاید روحانی خسته شده باشد و برای انتخابات نیاید

شاید روحانی خسته شده باشد و برای انتخابات نیاید/ فراکسیون امید با فساد مالی افراد وابسته به دولت مقابله می‌کند/ در مجلس کارهای پشت صحنه را انجام می‌دهم

  محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس و رئیس شورای عالی سیاست‌‌گذاری اصلاح‌طلبان امروز سه‌شنبه پنجم بهمن ماه در نشست خبری خود در محل بنیاد امید ایرانیان،گفت:

رئیس فراکسیون امید مجلس در واکنش به سوالی درباره اتهامات «حسین فریدون»، گفت: هرکس تخلف کرده باید با وی برخورد شود.