اسراییل 25 سال آینده را نخواهید دید

افسران - اسراییل 25 سال آینده را نخواهید دید
یهودیان ارتدوکس، عروسک سرباز اسرائیلی و پرچم اسرائیل را در خود اسرائیل به آتش کشیدند

ان شاءالله اسراییل از  درون در حال تجزیه است .

عکس/ شگفت انگیز ترین دیوار خانه در دنیا

 یک تاجر اهل ترکیه فنس های فلزی ویلایش را با یک آکواریوم 50 متری با صدها ماهی و اختاپوس جابجا کرد. این ویلا تنها چند متر با دریای اژه فاصله دارد.

  شگفت انگیز ترین دیوار خانه در دنیا

 

ادامه مطلب

باید به فردی رأی بدهیم که در برابر دشمنان کوتاه نیاید

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: باید به فردی رأی بدهیم که در برابر دشمنان کوتاه نیاید و تسلیم نشود و در برابر زیاده خواهی ها و زورگویی های دشمان کشور ایستادگی کند.

باید به فردی رأی بدهیم که در برابر دشمنان کوتاه نیاید/ با هرگونه بی‌حرمتی به سربازان برخورد می‌کنم 

ادامه مطلب

ورود هواپیمای مخوف روسی به سوریه

برخی منابع از ورود هواپیمای «آ50 او» یا رادار پرنده روسی که به عنوان مخوف ترین هواپیمای نظامی روسیه نیز معرفی شده است به سوریه خبر دادند.

ورود هواپیمای مخوف روسی به سوریه

آل‌سعود تشنه کشتار و خونریزی است

العهد: تشنه کشتار و خونریزی بودن، ویژگی رژیم آل‌سعود است

  پایگاه اینترنتی العهد لبنان نوشت: اقدامات عربستان در عوامیه، تشدید محاصره ساکنان این منطقه و ویران کردن خانه ها و مساجد این منطقه بار دیگر خوی کشتار و خونریزی آل سعود را نشان می دهد اما جامعه جهانی و در راس آن آمریکا نه تنها از این اقدامات آل سعود چشم پوشی می کند بلکه واشنگتن با فروش میلیاردها دلار سلاح به ریاض در جنایات آن شریک است.  

این پایگاه اینترنتی نوشت: تشنه کشتار و خونریزی بودن، ویژگی رژیم آل سعود است و حمله به منطقه عوامیه و محاصره آن از چند روز پیش تاییدی بر این موضوع است. این رژیم جام خشم خود را بر این منطقه و ساکنان بی دفاع آن می ریزد، جوانان و کودکانش را می کشد و به خانه های این منطقه حمله و مساجد آن را ویران می کند. علاوه بر این آب و برق ساکنان این منطقه را بدون هیچ توجیه به حقی قطع می کند؛ گویی این رژیم به علت شکست های خود در سوریه و یمن و منطقه با کشتن مردم آن و ریختن خونهای آنها انتقام می گیرد، بدون اینکه جامعه بین المللی واکنشی به آن نشان دهد.

بدون کارت ملی هم می توانید رای بدهید

بدون کارت ملی هم می توانید رای بدهید

 سیف اله ابوترابی؛ سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: مردم بدانند برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری  نیازی به داشتن کارت ملی یا کارت هوشمند ملی نیست.
 
وی افزود: فقط به همراه داشتن شماره کارت ملی و اصل شناسنامه الزامی است.
 
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: زمان صدور کارت ملی هوشمند را به حداقل یک ماه رسانده ایم اما بازهم با این وجود صدور کارت ملی هوشمند را به بعد از برگزاری انتخابات موکول کرده ایم.

آرایش عجیب شترها در جشنواره گلاسترشر انگلیس+تصاویر

در زیر تصاویری از ظاهر عجیب شترهای آمریکایی در یک جشنواره را مشاهده خواهید کرد.

 

ادامه مطلب

برای آن که فضای انتخابات متشنج نشود، دم فرو بسته‌ایم/

برای آن که فضای انتخابات متشنج نشود، دم فرو بسته‌ایم

  حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در حاشیه سمینار تخصصی حفاظت اطلاعات قوه قضاییه درباره اینکه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات پخش شده از صدا و سیما سخنانی را مطرح کرده و معتقد بودند که قوه قضاییه با فساد دولت قبل برخورد نکرده و در برخورد با پرونده وزیر آموزش و پرورش تبعیض‌آمیز رفتار کرده است، اظهار داشت: متاسفانه در برخی از مناظرات و برخی صحبت‌های اخیر مطالبی گفته شد که در زمان خودش پاسخ لازم و قاطع به آن‌ها داده خواهد شد.