ادامه راه شهدا یک سرمایه بزرگ فرهنگی است

فرمانده نیروی زمینی گفت: ادامه راه شهدا یک سرمایه بزرگ فرهنگی است و خوشا به حال سربازان عرصه فرهنگ که یاد شهدا را گرامی می دارند.


 Kioumars Heidari by tasnimnews (cropped).jpg

ناوگروه 45 نیروی دریایی ارتش در بندر صلاله عمان پهلو گرفت

 نیروی دریایی

ناوگروه 45 نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن نقدی و ناو پشتیبانی تُنب امروز در بندر صلاله عمان پهلو گرفت.
ناوگروه 45 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای انجام ماموریت‌ در آب‌های آزاد و بین‌المللی و پس از بازگشت ناوگروه 44، در روزهای گذشته راهی خلیج عدن شده است.
این ناوگروه که متشکل از ناوشکن نقدی و ناو پشتیبانی تُنب است، قرار است در خلیج عدن و تنگه باب المندب به حفاظت از کشتی‌های تجاری کشورمان بپردازد، هم‌اکنون در بندر صلاله در سواحل عمان پهلو گرفته و به‌زودی راهی تنگه استراتژیک باب المندب و خلیج عدن خواهد شد.
این اولین ماموریت بین‌المللی ناوشکن جمهوری اسلامی ایرانی نقدی، پس از گذراندن یک دوره تعمیرات اساسی توسط متخصصان کشورمان و الحاق مجدد به ناوگان جنوب نداجا است.
پیش از این، ناوگروه 44 نیروی دریایی ارتش با شکستن رکورد دریانوردی ناوهای ایرانی، پس از پنج ماه ماموریت و حضور در آب‌های شرقی اقیانوس اطلس، در باب المندب و خلیج عدن حضور داشت و از کشتی‌های تجاری و نفت‌کش‌های کشورمان در برابر دزدی‌های دریایی، حفاظت می‌کرد

عاملان حادثه پلاسکو اعتراف کردند

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بزرگ با اشاره به پرونده آتش‌سوزی پلاسکو گفت: با اعتراف عاملان این حادثه، نحوه شروع آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو مشخص شده است. 



ادامه مطلب

نماد جدید اقتدار نیروهای مسلح را بهتر بشناسید+عکس

تانک کرار

شکل ظاهری زره تانک کرار شباهتهای زیادی به زره Relikt دارد که در تانک T-90MS استفاده شده است. این زره روسی در حقیقت نسل بعدی زره های سری کنتاکت محسوب می شود که توان بالایی در حفاظت مقابل تهدیدات ضد زره مثل موشک های تاو نسل جدید دارد.

بیانیه کاخ سفید درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران

کاخ سفید در بیانیه‌ای، از تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان عملکرد مثبت دولت دونالد ترامپ در بخش امنیت ملی آمریکا نام برد.