ادعای مضحک روزنامه سعودی:

روزنامه سعودی الشرق الاوسط در ادعایی عجیب، ایران را به دخالت در حملات 11 سپتامبر متهم کرد.
مدارک جدید، دخالت ایران را در حادثه 11 سپتامبر اثبات می‌کند+ تصاویربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان روزنامه سعودی "الشرق الاوسط" مدعی شد به 6 مدرک بر ضد ایران دست یافته که نشان می دهد این کشور در حوادث 11 سپتامبر 2001 آمریکا دست داشته است. به ادعای این روزنامه سعودی،  قاضی دادگاه نیویورک نیز هفته گذشته به استناد همین مدارک، رأی محکومیت تهران را صادر کرد.
بر اساس ادعای الشرق الاوسط، این اسناد نشان می دهد ایران زمینه را برای انتقال عناصر گروه تروریستی  "القاعده" به اردوگاه های نظامی افغانستان فراهم کرده است. این اقدام برای به ثمر رسیدن حملات 11 سپتامبر بسیار ضروری بوده است. یکی دیگر از مدارک در خصوص دیدار "عماد مغنیه" --یکی از رهبران حزب الله لبنان-- با عاملان حمله در سال 2000 است. ایران همچنین متهم است با صدور گذرنامه های جدید برای این اشخاص، امنیت آنها را پیش از شروع حمله تأمین کرده است. به ادعای این روزنامه، اسناد نشان می دهد مقامات ایران به مرزداران خود دستور دادند مهر پایان سفر را بر گذرنامه های عاملان حمله درج نکنند تا نقل و انتقال آنها به راحتی انجام شود.  ادامه مطلب ...

باز هم بد عهدی روسهای ...

مقام روس: اس-300 را 6 ماه دیگر به ایران تحویل می‌دهیم

مقام روس: اس-300 را 6 ماه دیگر به ایران تحویل می‌دهیم
 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «سرگئی چمزوف،» رئیس شرکت دولتی روستک روسیه، اعلام کرد نخستین محموله سامانه های دفاع هوایی «اس-300» در ماه اوت یا سپتامبر 2016 (حدود 6 ماه دیگر) به ایران ارسال خواهد شد. وی این اظهارات را در مصاحبه با نشریه وال استریت ژورنال بیان کرد.

انتهای پیام/

ریاض باید خاورمیانه را با ایران تقسیم کند

رئیس جمهور آمریکا در ادعایی، اختلافات ایران و عربستان را عامل اصلی مشکلات خاورمیانه عنوان کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان «جفری گلدبرگ،» خبرنگار نشریه آتلانتیک، با باراک اوباما مصاحبه مفصلی داشته که قرار است به صورت یک مقاله تحت عنوان دکترین اوباما در ماه آوریل (31 روز منتهی به 13 اردیبهشت) به چاپ برسد . موضوع این مصاحبه تصمیمات سخت و دشوار اوباما درباره نقش آمریکا در جهان بوده است.
گلدبرگ با انتشار مطلبی به تحلیل این مصاحبه پرداخت: اوباما هیچوقت مقابل عربستان سعودی چندان صبور نبوده است. او در نخستین تحلیل سیاست خارجی خود در سال 2002  در یک راهپیمایی ضد جنگ خطاب به بوش گفت که «آیا جنگ می خواهید؟ ابتدا مطمئن شوید که کشورهای به اصطلاح متحدمان در خاورمیانه- سعودی ها و مصری ها- سرکوب مردم خودشان را متوقف می کنند. 
ادامه مطلب ...

عربستان سعودی به بحران نیاز دارد

به نوشته فارین افرز در ماه های اخیر وضع عربستان در حوزه های مختلف آنچنان نابه سامان است که اغراق درباره مشکلات آن را دشوار می کند. 

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وبسایت "فارین افرز" در گزارشی نوشت؛ عربستان سعودی در سال جاری با مشکلات نظامی و امنیتی بسیاری مواجه شده است. نخستین آن دخالت نظامی روسیه در منطقه است که این بار بدون مقاومت خاصی از سوی سایر کشورهای جهان صورت گرفته است. در گذشته آمریکا و انگلیس با ورود روسیه به خاورمیانه به مقابله با این کشور می پرداختند؛ اما اکنون عربستان خود ناچار شده به تنهایی در برابر قدرت نمایی روسیه بایستد.
 
ادامه مطلب ...

نتانیاهو رمز قدرت اسرائیل را فاش کرد

نخست وزیر رژِیم اشغالگر قدس در سخنانی غیر منتظره رمز آنچه را که وی "قدرت و عظمت اسرائیل"، نامید، افشا کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تهدید مردم کشورهای عربی پرداخته و از شیعیان به عنوان بزرگترین دشمن صهیونیست ها یاد کرد که با همراهی و همکاری سران کشورهای عرب و کمک داعش باید سرکوب شوند.

او با بیان اینکه قطر، امارات، عربستان، اردن، مصر و برخی دیگر از کشورهای عربی در راستای سیاست های اسرائیل حرکت می کنند، از این کشورها قدردانی کرد. بر این اساس حمایت های گسترده سران کشورهای عربی رمز قدرت رژیم صهیونیستی است.