در بُعد بیرونی مقتدریم و همه توطئه‌ها را شکست دادیم/ برای ارتقای نظام باید عمرمان را وقف کنیم


ما در بُعد بیرونی مقتدریم و همه توطئه‌های دشمنان را شکست داده‌ایم/ برای ارتقای نظام باید عمرمان را وقف کنیم

 سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی روز شنبه 23دی ماه در هجدهمین نشست عمومی بصیرت؛ یادبود سومین سالگرد عروج آسمانی شهید مدافع حرم مهدی نوروزی با قدردانی از دست‌اندرکاران تشکیل این جلسه و یادبود عملیات کربلای پنج، اظهار کرد: دفاع مقدس در میان همه دفاع‌ها و جهاد‌هایی که بعد از آن شکل گرفت سرآمد بود و رزمندگان دفاع مقدس اسوه و الگو بودند و اکنون نیز که جبهه مقاومت در سطح منطقه وسعت یافته است، همچنان رزمندگان دوران دفاع مقدس اسوه‌ها و الگو‌های رزمندگان جبهه مقاومت هستند.

سلیمانی با اشاره به تأثیرگذاری دوران دفاع مقدس بر جهاد و دفاع در عرصه‌ها و جبهه‌های بعدی و مشابهت این امر با تأثیرگذاری انقلاب اسلامی و پایه‌گذاری اولیه آن توسط امام راحل تصریح کرد: نورانیت امام راحل امروز در چهره و وجود رهبر بزرگوارمان متجلی است و مقام معظم رهبری در همه بیاناتشان از امام راحل به شکل عجیبی یاد می‌کنند.

ادامه مطلب

بازگشت تکاوران نیروی دریایی ارتش از چین

بازگشت تکاوران نیروی دریایی ارتش از چین

 تکاوران نیروی دریایی ارتش که به منظور نجات دریانوردان سانچی به دریای چین اعزام شده بودند، امشب از شانگهای راهی تهران می شوند.

این تیم شب گذشته از دریای چین به شانگهای بازگشت و امشب راهی تهران خواهند شد.

 گفتنی است این تکاوران پس از وقوع حادثه برای نفتکش ایرانی سانچی به محل حادثه اعزام شدند که به علت عدم هماهنگی دولت چین موفق به نجات دریانوردان ایرانی نشدند.

انتهای پیام/

یگان‌های نزاجا هر تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تحرک، کارآمدی و پاسخ به نیاز‌های عملیاتی روز، سه مقوله مهم در نیروی زمینی است و تمامی یگان‌های نزاجا هر تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد.

یگان‌های نزاجا هر تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد

ایران یا آمریکا؛ انگشت کدام یک روی ماشه است؟!

 ایالات متحده آمریکا که هنوز تصور می‌کند ابرقدرت جهان است در چند سال اخیر این جرات را به خود داده که برخی کشورها چون جمهوری اسلامی ایران را به حمله نظامی تهدید کند و حرف از گزینه‌های روی میز بزند.

این کشور پس از دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای تهدیدات خود را افزایش داد، اما نکته جالب این است که آمریکا و تمامی سیاست‌مداران واشنگتن از توان نظامی ایران خبر دارند، پس باید از آن‌ها پرسید چگونه با این شرایط، کشوری چون ایران را به حمله نظامی تهدید می‌کنند.

گزینه‌های روی میز 

ایران یا آمریکا؛ انگشت چه کشوری روی ماشه است

ادامه مطلب

هنوز پرسپولیس را دوست دارم اما به امتیاز احتیاج داریم

کاپیتان تیم فوتبال مشکی‌پوشان خراسان ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرد.

حمید حاج ملک و سیدجلال حسینی و حسین بادامکی

"عقب‌گردِ فضایی"؛ خرید ماهواره خارجی در اولویت دولت قرار گرفت؟

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی رسمی اعلام کرده که طبق لایحه بودجه سال ۹۷، خرید ماهواره خارجی در اولویت دولت قرار گرفته است، این در حالی است که ایران تولید کننده انواع ماهواره‌ها است. 

افتتاح پایگاه ملی فضایی امام خمینی(ره) با پرتاب آزمایشی ماهواره‌بر سیمرغ
 


ادامه مطلب

روزنامه سوئیسی: ائتلافی سری میان اسرائیل و عربستان علیه ایران وجود دارد


  به نقل از میدل ایست مانیتور، روزنامه سوئیسی «باسلر زتیتونگ» نوشت برغم نبود روابط رسمی بین رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی، «ائتلافی سری» بین ریاض و تل‌آویو با هدف «مهار نفوذ ایران» در منطقه وجود دارد.

پیر هیومن، روزنامه‌نگار این روزنامه سوئیسی، در گزارش خود آورده است: «ریاض فعلا هرگونه عادی‌سازی رسمی روابط را با اسرائیل رد می‌کند. مادامی که مناقشه فلسطین و اسرائیل حل نشود و عادی‌سازی روابط به صورت علنی از سوی کشور‌های عربی اعلام نشود، هیچ تبادل سفیری نیز انجام نخواهد شد.»

او افزود: «همکاری سری گسترده‌ای بین عربستان سعودی و اسرائیل به منظور دستیابی به هدف اصلی مهار طرح توسعه‌طلبی ایران و تضعیف آرمان‌های منطقه‌ای این کشور وجود دارد.»

مقاومت در برابر عوامل برهم زننده ثبات و امنیت از سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران است


 ، کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در دومین کنفرانس امنیتی تهرانگفت: منطقه غرب آسیا در چهار دهه گذشته دچار تحولات بسیار عظیمی بود و تجاوزاتی که به کشورهای مختلف از قبیل تجاوز عراق به ایران، شوروی به افغانستان، عراق به کویت، آمریکا به عراق و دخالت‌های کشورهای فرامنطقه‌ای در امور داخلی کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق، یمن و بحرین شرایط بسیار ناگواری را برای منطقه رقم زد.

 وی بیان کرد: حرکت‌های مردمی که در منطقه رخ داد حق مردم هر کشور و امری طبیعی بود که در جهت اصلاح مسائل سیاسی گام برداشته شد اما در برخی مقاطع با سوء استفاده‌هایی از سوی قدرت‌های فرامنطقه‌ای هم مواجه شد.

خرازی اظهار کرد: دخالت‌های بیگانگان در سوریه و ارسال تسلیحات باعث کشتار، تخریب و بدنامی اسلام در منطقه شد.

شهادت 3 افسر پلیس در خاش +عکس

شهادت 3 افسر پلیس در خاش +تصاویر

 تصاویر سه نفر از پرسنل مبارزه با موادمخدر شهرستان خاش واقع در استان سیستان و بلوچستان که در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر روز گذشته  به درجه رفیع شهادت نائل شدند، منتشر شد.

اسامی شهدا:شهید رضا شهرکی، شهید کامبیز سنچولی، شهید محمد اصغریان

 عملیات تعقیب اشرار در حال انجام است و نتیجه اقدامات بعدی و ضربات وارده به اشرار متعاقبا اعلام خواهد شد.

شهروندان تصاویر آشوبگران را برای ناجا ارسال کنند

شهروندان تصاویر آشوبگران را برای ناجا ارسال کنند

  نیروی انتظامی ضمن تشکر از همکاری مردمان خوب کشورمان با انتشار اطلاعیه ای از شهروندان کشورمان در خواست کرد تا مشاهدات خود پیرامون رفتارهای مخرب و اقدامات ضد امنیتی آشوبگران را در قالب عکس و فیلم به آدرس اینترنتی     www.aminemardom.com ارسال کنند.