چشمان همیشه بیدار پدافند با تلاش شبانه روزی خود از حریم آسمان ولایت دفاع خواهد کرد.

 امیر سرتیپ اسماعیلی:

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی و گروه پدافند هوایی شهید اقبالپور همدان گفت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی بدانند چشمان همیشه بیدار پدافند با تلاش شبانه روزی خود از حریم آسمان ولایت دفاع خواهد کرد.

 

به تمامی اهداف از پیش تعیین شده رسیدیم.

امیر سرتبپ خلبان روز خوش با اظهار رضایت از عملکرد خلبانان و کارکنان فنی شرکت کننده در ششمین رزمایش هوایی نیروی هوایی ارتش گفت: به تمامی اهداف از پیش تعیین شده رسیدیم.

به گزارش ستاد فرهنگی تبلیغی ششمین رزمایش هوایی نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ دوم خلبان روز خوش سخنگوی ششمین رزمایش هوایی نیروی هوایی ارتش ضمن اعلام پایان مرحله عملیاتی این رزمایش گفت: پایان کامل رزمایش زمانی خواهد بود که همه جنگنده بمب افکن ها و هواپیماهای ترابری و سوخت رسان به پایگاه های اصلی خود برگردند.

وی با اشاره به دستاوردهای این رزمایش گفت: آموزشهای داده شده به خلبانان که توسط اساتید پیشکسوت نهاجا در سالهای گذشته انجام شده بسیار مثبت ارزیابی شد و این ارزیابی در خصوص کارکنان آمادی و نگهداری وتعمیر هواپیما هم همین منوال بود

امیر زوزخوش افزود: ما در این رزمایش با موفقیت موشک ها، بمب ها و تسلیحات کاملا بومب و بهینه شده را تست عملیاتی کردیم

اسپری ضد عرق باعث سرطان در زنان می‌شود

زنانی که به‌طور منظم از اسپری‌های ضد عرق حاوی نمک‌های آلومینیوم استفاده می‌کنند، بسیار در معرض خطر ابتلا به سرطان سینه هستند.
اسپری ضد عرق باعث سرطان در زنان می‌شود به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اکثر اوقات، با اجتناب از غذاهای خاص، سعی می‌کنیم بدن خود را از سموم به‌دور نگه داریم اما اغلب فراموش می‌کنیم که آنچه به بدن خود وارد می‌کنیم تنها به مصرف مواد غذایی محدود نمی‌شود بلکه بسیاری از مواد شیمیایی مضر به‌راحتی از طریق پوست جذب شده و می‌تواند حتی در مقادیر کوچک، اثرات سوء بر سلامت انسان داشته باشد. 
یکی از لوازم‌های آرایشی و بهداشتی که توسط اکثریت قریب به اتفاق مردم استفاده می‌شود، دئودورانت‌هایی است که اغلب شامل انواع مواد شیمیایی مضر، از جمله آلومینیوم، پارابن، پروپیلن گلیکول، تریکلوزان و steareths است. 




 نمک‌های آلومینیوم یک ماده فعال مورد استفاده در بسیاری از ضدعرق‌ها و دئودورانت‌ها است که عرق و بوی بدن را کنترل می‌کند اما با این حال، ترکیبات آلومینیوم که در جلوگیری از منافذ عرق بدن دخالت دارد، در هورمون‌های جنسی طبیعی بدن نیز می‌تواند اختلال ایجاد کند.  
ادامه مطلب ...

ویتامین همه فن حریف علیه ام اس!

ویتامین همه فن حریف  علیه ام اس!

پیام فرحبخش متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متاسفانه بیش از دو سوم مردم ایران از کمبود ویتامین D رنج می برند.
 
وی در ادامه افزود: مقدار مورد نیاز این ویتامین در کودکان 400 واحد در روز است که با افزایش سن نیاز به آن بیشتر می شود. میزان مورد نیاز ویتامین D درافراد کهنسال 800 واحد است. 
ادامه مطلب ...

بهترین دم کردنی ها برای رفع سرماخوردگی

بهترین دم کردنی ها برای رفع سرماخوردگی

حیدر عظمایی محقق و پزوهشگر طب سنتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در بروز سرماخوردگی بیش از 200 نوع ویروس دخالت دارند؛ اظهار داشت: از مهم ترین نشانه های این بیماری می توان به آبریزش بینی، گلودرد، سرفه و عطسه اشاره کرد.سرماخوردگی موجب عفونت بینی، گلو، سینوس و گوش ها می شود و اصلی ترین راه سرایت ویروس ها، از طریق تماس دست است.
  


ادامه مطلب

با این ترفندها صاحب دوقلو شوید

با این ترفندها صاحب دوقلو شوید

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ تحقیقات جدید پژوهشگران نشان داده است  خانم هایی که قبل ازدوران بارداری از اسید فولیک به عنوان یک مکمل درمانی برای رفع مشکل کم خونی خود استفاده کرده اند با درصد بالایی بیش از 40 درصد ، شانس بدنیا آوردن دوقلو دارند.
 
محققان استرالیایی در یک مطالعه دانشگاهی، یک رابطه مستقیم بین مصرف اسید فولیک و بدنیا آوردن دوقلو را در زوج ها شناسایی کرده اند.
  


ادامه مطلب

دولت باید به هر ایرانی بالای 100هزار تومان یارانه دهد

سرلشکر رضایی:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در تاریخ ایران، خیانت های آمریکا و انگلیس به وفور دیده شده است،  اینکه برخی به دنبال نصرت گرفتن از آنها هستند، سخت در اشتباهند.
انقلاب اسلامی ایران دنیا را تکان داد/ دفاع مقدس چراغ راه آینده ماستبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشگر محسن رضایی فرمانده سابق سپاه در مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید و حماسه آفرینان دفاع مقدس که در مسجد لولاگر برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس چراغ راه آینده ماست مشروط بر این که آن را کور نکنیم. 

فرمانده سابق سپاه افزود: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دو حادثه عظیمی بود که دنیا را تکان دادند و ما باید از این دو درس بگیریم.   
ادامه مطلب ...