اصلاح‌طلبان از روحانی سرخورده هستند


کواکبیان

کواکبیان گفت: اصلاح طلبان از دولت روحانی سر خورده اند و اگر اصلاح طلبان پای کار نباشند مشارکت پایین می‌آید.


حاجی بابایی: بودجه ۹۷ یارانه بگیران را قلع و قمع و فقرا را نابود می‎کند



حاجی بابایی

حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به شدت مخالفم که افراد جامعه برای دریافت یارانه به سازمان های حمایتی مراجعه کنند. این نوعی زورگویی به مردم است.
وی در گفتگوی ویژه خبری گفت: بر اساس لایحه بودجه پنج دهک جامعه از دریافت یارانه ها حذف می شوند و این مسئله نه تنها فقر را در کشور بر نمی دارد بلکه فقیر را نابود می کند.
حاجی بابایی افزود: دولت به مجلس شورای اسلامی اعلام کند پولی که از حذف یارانه ها به دست می آورد کجا می خواهد خرج کند؟ 

به دنبال میزبانی مسابقات قهرمانی جهان و آسیایی هستیم


رسول خادم

رئیس فدراسیون کشتی گفت: سعی داریم جدای میزبانی از جام‌های جهانی کشتی با تعامل با سایر کشورها میزبان مسابقات قهرمانی جهان و آسیا در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و امید باشیم.

کاریکاتور/ داعش به کدام کشور عزیمت خواهد کرد!

فرار ۵۹۰۰ عضو داعش از سوریه و احتمال عزیمت به افغانستان / داعش در افغانستان تحرکاتی دارد. ما به‌عنوان کشورهای منطقه، وقتی از شکست داعش در سوریه و عراق ابراز خرسندی می‌کنیم باید مراقب باشیم و بررسی کنیم که داعشی‌های که زنده مانده کجا فرار کرده‌اند؛ این ۵۹۰۰ داعشی که از رقه فرار کرده‌اند الان کجا هستند؟ بدون شک یکی از جاهایی که داعشی‌ها تمایل دارند حضور داشته باشند افغانستان است؛ همین اخیراً نیروهای امنیتی ما موفق شدند درلوگر ۱۱ داعشی را دستگیر کنند.

کاریکاتور/ داعش به کدام کشور عزیمت خواهد کرد!

لباسی که عربستان بر تن داعش کرد

یک کارگاه دوخت لباس در بوکمال کشف شده است که بسته‌های پارچه تولید عربستان در آن دیده می‌شود.                                                          تامین پوشاک تروریست‌های داعش از سوی سعودی‌ها نشانه دیگری از حمایت این رژیم از ماشین آدم کشی غرب در منطقه است. در مناطق آزاد شده بوکمال کارگاه‌های دوخت لباسی کشف شد که روی مشخصات مواد اولیه و پارچه‌های آن، نام ریاض آورده شده است.

 



رهبر انقلاب در دیدار با علیرضا کریمی: عزت‌آفرینی کردید و برای یک هدف بزرگ از حق خود گذشتید

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار آقای علیرضا کریمی کشتی‌گیر سرافراز کشورمان در مسابقات جهانی کشتی زیر ۲۳ سال جهان و خانواده‌ی او، از خودگذشتگی و عزت‌آفرینی این پهلوان جوان را مورد تجلیل و تقدیر قرار دادند.

عزت‌آفرینی کردید و برای یک هدف بزرگ از حق خود گذشتید

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تحسین اقدام علیرضا کریمی، کار بزرگ او را از سنخ کار پهلوانان نامداری همچون پوریای ولی دانستند و گفتند: من از اینکه نشان دادید جوانی از جوانهای ما حاضر است برای یک هدف بزرگ و بلند پا بر روی نفس خود بگذارد و از حق قطعی و قهرمانی مسلم صرف‌نظر کند، واقعاً احساس عزت کردم.

ایشان افزودند: قدر این کار را بدانید و اجر معنوی آن را از خدا بخواهید، البته مسئولان نیز نباید در تجلیل و پاداش مادی کوتاهی کنند.

واکنش ارتش به شایعات درباره واژگونی کانکس‌ها در محله فولادی سرپل‌ذهاب

واکنش ارتش به شایعات درباره واژگونی کانکس‌ها در محله فولادی سرپل‌ذهاب

  امیر مولایی جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش با بیان اینکه ارتش تا کنون نزدیک به ۱۹۰ کانکس را در محله فولادی سرپل‌ذهاب که خسارات فراوانی داشت، نصب کرده است، گفت: طی روز‌های اخیر، خبری مبنی بر واژگونی کانکس‌ها در این منطقه بر اثر شدت وزش باد به ما گزارش نشده است.

وی افزود: از واژگونی کانکس‌ها بر اثر شدت وزش باد در سایر مناطق خارج از شهر سرپل‌ذهاب نیز خبری به ما نرسیده است.

به نوشته میزان، جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش با بیان اینکه کارگاه کانکس‌سازی ارتش در قره‌بلاغ مستقر شده است، عنوان کرد: در حال حاضر مسئولیت تامین ۲ هزار کانکس را در داخل شهر سرپل‌ذهاب بر عهده گرفتیم و روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ کانکس را تحویل می‌دهیم.

سپری که دیوار دفاعی ایران در آب‌های شمالی شد

تمام این فعالیت‌های و ساخت شناور‌های نداجا روز سه شنبه ۱۸ آذر امسال با الحاق جدیدترین نوع این خانواده کامل شد؛ ناو موشک انداز«سپر» که تولید آن مانند سایر شناور‌ها در داخل انجام شده به خانواده رزم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی انجام گرفت، اما با کمی ویژگی متفاوت‌تر.

مدرن‌ترین ناو موشک‌انداز ایرانی را بشناسید/ تقویت سپر دفاعی در آب‌های شمالی

مدرن‌ترین ناو موشک‌انداز ایرانی را بشناسید/ تقویت سپر دفاعی در آب‌های شمالی

به گفته فرمانده‌هان کشرومان سپر ۴۷ متر طول، ۳ متر و ۹۰ سانتی متر ارتفاع، حداکثر سرعت ۳۵ گره دریایی دارد و مجهز به انواع سلاح‌های پیشرفته بومی‌سازی شده شامل سامانه موشکی سطح به سطح، توپ‌های ۷۶ و ۴۰ میلیمتری و رادار کنترل آتش با قابلیت ردیابی جنگنده‌ها و موشک‌های کروز است.

حذف ۵ روز تعطیل از تقویم تعطیلات رسمی کشور

احتمال حذف ۵ روز تعطیل از تقویم تعطیلات رسمی کشور

  احمد امیرآبادی فراهانی عصر امروز در جلسه شورای بخش خصوصی با دولت، گفت: بهتر است کمیته‌ای تخصصی مجزا و خارج از شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی با دولت تشکیل شود تا مصوبات شورا و موارد پی‌جویی در آن با دقت و سرعت بهتری اجرایی شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی با دولت نمایندگان قوای سه‌گانه حضور داشتند که مصوبات جلسه شورای گفت‌وگوی استان نیز می‌تواند مشکلات و معضلات پیش روی خود را به دبیرخانه شورای ملی ارجاع دهد تا مشکلات حاکمیتی که در این زمینه وجود دارد نیز از این طریق برطرف شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به‌احتمال بازنگری در تعطیلات رسمی کشور عنوان کرد: بحث بررسی مجدد تعطیلات رسمی کشور در کمیسیون اجتماعی مجلس در دست پیگیری بوده که احتمال می‌رود در قانون جدید تعطیلاتی از قبیل: ۱۲ فروردین، ۱۵ خرداد و ۲۹ اسفندماه از روز‌های تعطیلی در سال‌های آینده حذف شود.