سازه‌های دیدنی‌ کره شمالی +تصاویر

 یک عکاس فرانسوی از سازه‌های پایتخت کره شمالی شهر پیونگ یانگ عکس‌هایی گرفته است و آن‌ها را در اینترنت به نمایش گذاشت.
 
این تصاویر شامل تصاویری از ساختمان‌ها، آسمان‌خراش‌ها، مکان‌های تفریحی و ورزشی و سینماهای این شهر است.
جاهای دیدنی کره شمالی +تصاویر  
ادامه مطلب ...

بهداد سلیمی رکورد زد و حذف شد/طلای بهداد در سالن ریو به سرقت رفت

باشگاه خبرنگاران - بهداد سلیمی رکورد زد و حذف شد/طلای بهداد در سالن ریو به سرقت رفت+تصاویر و فیلم

سلیمی در حرکت اول یک‌ضرب، وزنه 206 کیلوگرمی را انتخاب و به خوبی موفق به مهار آن شد، وی در حرکت دوم به راحتی وزنه 211 کیلوگرمی را بالای سر برد و در حرکت سوم وزنه 216 کیلوگرمی را انتخاب کرد و با موفقیت در زدن این وزنه رکورد المپیک را در یک ضرب جا به جا و در رقابتی نزدیک با تالاخادزه گرجستانی در رده نخست حرکت یک ضرب قرار بگیرد. 
 پس از نماینده 26 ساله کشورمان ، راشا تالاخادزه از گرجستان با 215 کیلوگرم در رده دوم قرار گرفت و گور میناسیان از ارمنستان با 210 کیلوگرم سوم شد.
دوضرب:
سلیمی برای حرکت اول خود وزنه 245 کیلوگرمی را در دو‌ضرب انتخاب کرد که با وجود بالای سر بردن وزنه، اما دو چراغ قرمز از داوران دریافت کرد تا ناکام باشد. او در حرکت دوم خود، دوباره وزنه 245 کیلوگرم را انتخاب کرد و این بار وزنه را بالای سر برد و سه چراغ سفید گرفت اما هیئت ژوری آن را قبول نکرد. در حرکت سوم نیز این وزنه‌بردار در مهار وزنه 245 کیلوگرمی موفق نبود.
در نهایت اعتراض های بهداد نتیجه نداد و از دور مسابقات کنار رفت

برتری ایران، اسرائیل را وادار به برقراری روابط دیپلماتیک با اعراب کرده است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در این باره نوشت: افزایش نگرانی‌درباره برتری و نفوذ ایران در خاورمیانه به ویژه در سوریه، عراق و یمن، موجب شده اسرائیلی‌ها محتاطانه با قدرت‌های جهان عرب از جمله با آن‌هایی که روابط دیپلماتیک نیز ندارند، درباره امور امنیتی رایزنی کنند. 

«دوری گلد» معاون وزیر امور خارجه اسرائیل به فایننشال تایمز گفت: کشورهای سنی عرب به طور فزاینده‌ای خاورمیانه را از منظر اسرائیل می‌بینند.



 
ادامه مطلب ...

کنار غذاهای گوشتی حتما "ترشی" بخورید!

 ترشی و شورهای خانگی سالم هم می توانند در صورت مصرف به اندازه برای سلامت بدن مفید باشند و از بروز بسیاری از بیماری های مزمن و مرگبار جلوگیری به عمل آورند.

 

ادامه مطلب ...

تصاویر جذاب از حواشی روز پنجم المپیک ریو 2016

تصاویر جذاب از حواشی بازی های روز پنجم المپیک ریو 2016 را با هم مرور می کنیم.
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛عکاسان حاضر در ریو لحظات دیدنی، جذاب و مهیج این رویداد مهم ورزشی جهان را به تصویر کشیدند.

مروری بر تصاویر جذاب از حواشی بازی های روز پنجم المپیک ریو 2016 داریم.

/////////////////////////تصاویر جذاب از حواشی بازی های روز پنجم المپیک ریو 2016
 
ادامه مطلب ...