جدال لفظی آمریکا و روسیه

افسران - جدال لفظی آمریکا و روسیه

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا پس از دیدار با رهبران پنج کشور شمال اروپا گفته است که ایالات متحده و این کشورها در نگرانی درباره 'حضور نظامی خصمانه و فزاینده' روسیه اتفاق نظر دارند. این ساعاتی پس از موضع‌گیری ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، در انتقاد از گسترش سپر دفاع موشکی ناتو بود.

جزئیات بیشتر در لینک زیر
atraknews.com/new.as

ورود رزمی‌کار ایرانی به رینگ مسابقات آمریکا با مداحی و پرچم یا حسین(ع

افسران - ورود رزمی‌کار ایرانی به رینگ مسابقات آمریکا با مداحی و پرچم یا حسین(ع) + فیلم

به گزارش گروه چند رسانه‌ ای خبرگزاری میزان، استاد سیامک خرمی رئیس سبک کیک جیتسو ایران که در یکی از مسابقه حرفه‌ای کیک جیتسو در آمریکا شرکت کرده بود، با پرچم یا حسین (ع) وارد رینگ مسابقه شد.
هم‌زمان با ورود سیامک خرمی به سالن مسابقه و حضور در رینگ نیز به درخواست وی، صدای مداحی و رجزخوانی یکی از مداحان ایرانی خطاب به داعش و تروریست‌های تکفیری از بلندگوهای سالن پخش شد.
در مسابقات حرفه‌ای کیک جیتسو در آمریکا مرسوم است که هنگام ورود فایتر به سالن مسابقه و حضور در رینگ، آهنگ مورد علاقه وی در سالن مسابقه پخش می‌شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی: دیدار با سران فرقه بهائیت جرم است

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: منتظر بودم که ببینم آیا در این خصوص اعتراضی می‌شود یا خیر که دیدم خبری نیست.
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به ملاقات فائزه هاشمی با سران فرقه بهائیت اظهار کرد:‌ منتظر بودم که ببینم آیا در این خصوص اعتراضی می‌شود یا خیر که دیدم خبری نیست تا اینکه شنیدیم پدر او اعتراض ملایمی داشته است، ولی باید پرسید چرا دیگران سکوت کردند.  
وی با اشاره به اینکه به سهم خودم چنین اقدامی را محکوم می‌کنم تصریح کرد: این اقدام از نظر قانونی جرم بوده و قابل تعقیب است و باید پیگیری شود.

سلاح مخوفی که شهید بدرالدین را هدف گرفت؛ بمب خلاء هدایت شونده!

به گزارش گروه بین الملل باشگاه سلاح مخوفی که شهید بدرالدین را هدف گرفت؛ بمب خلاء هدایت شونده!خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه الاخباریه لبنان، با گذشت دو روز از ترور شهید مصطفی بدر الدین --فرماندۀ نیروهای حزب الله در سوریه-- اکنون جزئیاتی دربارۀ سلاح استفاده شده در این اقدام تروریستی منتشر شده است. 
بر این اساس، اطلاعات دقیق حاکی از آنست که شهید مصطفی بدر الدین، پنجشنبه شب، زمانی هدف ترور قرار گرفته است که جلسۀ او در یکی از قرار گاه های حزب الله در نزدیکی فرودگاه دمشق پایان یافته بود. 
بنابراین گزارش،  پس اتمام جلسه، اغلب همرزمان شهید از وی جدا شدند و در حالی که او همچنان در حیاط قرار گاه بود، انفجار شدید رخ داد که اکنون مشخص شده عامل آن یک موشک هدایت شوندۀ بسیار پیشرفته بوده که در فاصلۀ دو متری شهید بدر الدین فرود آمده است.



  
  به نوشته این روزنامه، موشک مذکور عملکردی شبیه "بمب های خلأ" داشته و بدون آنکه ترکشی از آن به بدن قربانی اصابت کند، سبب بروز یک انفجار داخلی در بدن او می شود. با انتقال پیکر شهید بدر الدین به بیمارستان هم مشخص شد که تنها چند ترکش کوچک به شکم و پشت سر او برخورد کرده، اما خون از چشم ها و بینی شهید خارج شده است. این وضعیت نشان دهندۀ فشاری است که انفجار به اعضای داخلی بدن وارد کرده است. 
ادامه مطلب ...

حد آیة الکرسی تا کجاست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاهحد آیة الکرسی تا کجاست؟ خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله وحید خراسانی در پاسخ به سئوالی پیرامون انتهای آیة الکرسی نظر خود را بیان کردند.
متن سئوال و پاسخ این مرجع تقلید به شرح ذیل است.
سؤال: آیا آیة الکرسی که در نماز خوانده می شود باید تا کجا ختم شود تا «وهو العلی العظیم» یا تا «هم فیها خالدون» ؟
پاسخ: آیة الکرسی تا «و هو العلی العظیم» است ولی در موارد خاصّی مثل نماز لیلة الدفن، احتیاط آن است که تا «هم فیها خالدون» خوانده شود.
منبع:حوزه

این گیاه خانه‌تان را پر از انرژی مثبت می‌کند

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نگهداری از گیاهان خانگی در داخل خانه یا محل کار تاثیر مثبتی بر روح و جسم افراد داشته و فضای خانه را مطبوع و پرانرژی می‌کند.
 
نگهداری گیاه کراسولا در خانه سبب تبادل انرژی‌های مثبت شده، رفاه و آرامش را برای شما و خانواده‌تان به ارمغان می‌آورد. 
 
کراسولا نوعی گیاه آبدار است که گونه‌های متفاوتی دارد. این گیاه در مقابل گرما و سرما کمی مقاوم است اما در صورت قرار گرفتن در معرض سرما یا گرمای بسیار شدید نابود می‌شود. خوشبختانه این گیاه به مراقبت فراوان نیاز ندارد و هر فردی می‌تواند به راحتی آن را رشد دهد.
 
هر چه ظرفی که این گیاه در آن نگهداری می‌شود بزرگ‌تر باشد، بیشتر رشد می‌کند. این گیاه به علت داشتن روغن‌های خاص تاثیر مثبتی بر انرژی روح و جسم شما بر جای می‌گذارد.