امیر دریادار خانزادی از تیپ سوم تکاوران دریایی حمزه سیدالشهدا (ع) بازدید

امیر دریادار خانزادی از تیپ سوم تکاوران دریایی حمزه سیدالشهدا (ع) بازدید به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در تیپ سوم تکاوران دریایی حمزه سیدالشهدا، ضمن ارزیابی توان رزمی یکان های مستقر در این تیپ، از کلیه تجهیزات و ادوات جنگی بازید کرد.

امیر دریادار خانزادی همچنین تجهیزات و ادوات رزمی از جمله «سلاح انفرادی SVDجهت تک تیرانداز تکاوران ویژه»، «توپ ۱۰۶میلی متری»، «خمپاره منحنی زن ۱۲۰»، «دستگاه ایران کم جهت شناسایی عوامل شیمیایی» و دیگر تجهیزاتی که ساخت وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است را مورد ارزیابی قرار داد.

پهپادهای جدید ارتش امسال رونمایی می شوند

پهپادهای جدید ارتش امسال رونمایی می شوند

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در سفر به کرمانشاه ، پهپادهای ارتش را وسایل دفاعی و نظامی منحصر به فرد دانست و گفت: نیروی زمینی ارتش فناوری تولید و بهره برداری پهپاد را دارد و این فناوری را بومی کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امسال پهپادهای جدید این نیرو رونمایی خواهند شد‌، گفت: پهپادهایی که امسال رونمایی می شوند، در لینک های پروازی جدیدی به انجام ماموریت خواهند پرداخت‌.

پهپادهای جدید ارتش امسال رونمایی می شوند

هشدار یک مقام ارشد پنتاگون به سران ارتش آمریکا درباره ایران + فیلم


رئیس سابق دفتر کالین پاول وزیر خارجه اسبق آمریکا در مورد قدرت بازدارندگی ایران به مقامات ایالات متحده هشدار داد.

سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا و رئیس سابق دفتر کالین پاول وزیر خارجه اسبق آمریکا درباره قدرت نظامی ایران به سران ارتش و روسای جمهور آمریکا هشدار داد.

ویلکرسون به صورت تلفنی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی شرکت کرد و به توانایی‌های ایران در حوزه‌های دفاعی اذعان کرد.

بیشتر بخوانید:

کدام پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های سپاه پاسداران قرار دارند؟ + اینفوگرافی

سیلی بعدی ملت ایران به آمریکا چه خواهد بود؟ + فیلم

 حضرت آیت الله خامنه‌ای در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، سخنرانی کردند. 

رهبر انقلاب درباره تاثیر تحریم‌های اقتصادی و سیلی خوردن آمریکا از ملت ایران فرمودند: به حول و قوه الهی تحریم را شکست می‌دهیم و آمریکا با شکست تحریم از ملت ایران یک سیلی دیگر باید بخورد.

سیلی بعدی ملت ایران به آمریکا چه خواهد بود؟ + فیلم

کدام پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های سپاه پاسداران قرار دارند؟ + اینفوگرافی

اگر چه ایران موشک‌هایی با برد بالای دوهزار کیلومتر هم در اختیار دارد، اما موشک‌های میان برد نیز می‌توانند اهداف منطقه‌ای ایران را به راحتی تامین کنند.

تنها یک هفته از حمله تروریستی به اهواز و  سه روز از نامه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر گرفتن انتقام خون شهدای این حمله تروریستی نگذشته بود که نیروی هوا فضای سپاه پاسداران در ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه ۹ مهرماه، ۶ فروند موشک میان برد را از کرمانشاه به سمت مقر اصلی نیروهای تروریستی شلیک کرد.

سریع و دقیق؛ ویژگی انتقام با موشک‌های ایرانی

بیشتر بخوانید:کدام پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های سپاه پاسداران قرار دارند؟ + اینفوگرافی

پیام تبریک ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

پیام تبریک ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سیزدهم مهرماه آغاز هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایران اسلامی به واسطه حضور فرزندان مقتدر خود در نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی پرافتخار انتظامی که خالصانه و با نثار جان خویش چه در مرز‌های پیرامونی و چه در جای جای شهر‌ها و روستا‌ها زمینه‌ساز امنیت و استقرار سلامت اجتماعی هستند، از جایگاهی برجسته میان کشور‌های منطقه و جهان برخوردار است.

ادامه مطلب:پیام تبریک ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

دشمن برای نابودی نظام اسلامی از سه راهبرد تهدید نظامی، تحریم اقتصادی و تحریک اجتماعی استفاده می‌کند

دشمن برای نابودی نظام اسلامی از سه راهبرد تهدید نظامی، تحریم اقتصادی و تحریک اجتماعی استفاده می‌کند به نقل از روابط‌ عمومی ارتش؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در همایش توجیهی روحانیون، مسئولان و هادیان سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد:

همه می‌دانیم که انقلاب اسلامی معادلات سیاسی جهان و بالاخص استکبار را به هم ریخت. به همین دلیل است که آن‌ها کینه کرده و به دنبال انهدام انقلابند و به کمتر از آن رضایت نمی‌دهند.

وی با اشاره به این که دشمنان بار‌ها به صراحت اشاره کرده‌اند که به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، به عنوان مثال به اظهارات جان بولتون، سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: راهبرد دشمنان این بوده که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند.

دشمن برای نابودی نظام اسلامی از سه راهبرد تهدید نظامی، تحریم اقتصادی و تحریک اجتماعی استفاده می‌کند

جوان‌ها راه‌حل مشکل هستند نه مشکل

موتور محرک این قطار شما جوانان هستید/آمریکا با شکست تحریم از ملت ایران یک سیلی دیگر باید بخورد/راه پیشرفت به روی ما باز است اما راه، پُرپیچ‌وخم استحضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم و پرشکوه بسیجیان در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی با تأکید بر اینکه جوانان، راه حل مشکلات کشور هستند،

به ارائه تحلیلی از شرایط حساس کنونی پرداختند و افزودند: امریکایی ها با عربده کشی، بیان سخنان سخیف و تصوراتی واهی درصدد تصویرسازی کاملاً وارونه از قدرت خود و از اوضاع ایران هستند اما مجموعه عظیم جوانان میهن و ملت بزرگ ایران می دانند که باید با ناکام گذاشتن آخرین حربه باقیمانده دشمن یعنی تحریم، سیلی دیگری به امریکا بزنند که ان‌شاءالله خواهند زد.

جوان‌ها راه‌حل مشکل هستند نه مشکل/

علی دایی، بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا شد

علی دایی ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در نظرسنجی سایت ای اف سی، با کسب ۵۹ درصد آرا به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت های آسیا انتخاب شد.
هفته گذشته و در فاصله ۱۰۰ روز تا آغاز رقابت های جام ملت های آسیا۲۰۱۹ که از روز ۵ ژانویه در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که تصمیم دارد با آرای کاربران خود بهترین تیم تاریخ این رقابت ها را انتخاب کند.

سرنگونی هواپیمای جاسوسی سعودی‌ها در یمن + فیلم

پدافند هوایی یمن یک فروند هواپیمای شناسایی ائتلاف متجاوزان سعودی –اماراتی را نزدیک گذرگاه الحضراء در صعده سرنگون کرد.

منابع یمنی با تایید این خبر از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران، انهدام پنج خودرو و یک بولدوزِر نظامی آنها و خنثی شدن حمله اشغالگران به منطقه التحیتا در ساحل غربی خبر دادند.