آیا شاهد آخرین روزهای خاندان آل سعود هستیم؟

روزنامه فایننشال تایمز وضع جدید در منطقه را سرآغاز تغییر اوضاع در عربستان دانست و اعلام کرد اندیشه‌های گروه‌های تروریستی از این کشور ریشه می‌گیرد.    ادامه مطلب ...

روند ساخت ناوشکن سهند بیشترین پیشرفت را داشته است

به گزارش صدخبر؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری کارکنان نداجا که در رواق دارالهدایه در جمع خبرنگاران برگزار شد اظهار داشت: مهمترین مأموریت نیروی دریایی حفظ مرزهای آبی و حفظ منافع کشور در دریاها است.
 
وی افزود: وقتی دزدان دریایی ناامنی ایجاد می‌کنند موظف هستیم مقابل آنها بایستیم تا آسیبی به کشورمان وارد نشود و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از مرزهای آبی کشور دفاع می‌کنند.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عملکرد صورت گرفته در بحث مقابله با دزدان دریایی خاطرنشان کرد: طی 7 سال گذشته 2500 کشتی سالم عبور کردند و به دنبال دستگیری دزدان دریایی نیستیم بلکه تنها هدفمان دور کردن آنها از مرزهای آبی کشور و مزاحمت‌هایشان است.
 
سیاری تصریح کرد: آخرین ناوشکن‌ها پیشرفت‌های خوبی از 10 تا 90 درصد داشتند که بالاترین آن مربوط به ناوشکن سهند بوده است.

منشأ پیدایش داعش آمریکا و متحدانش هستند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد گروه تروریستی داعش به وسیله کسانی ایجاد شده است که‌ آمریکا آنها را در عراق و افغانستان برای مدتی به زندان انداخته بود ولی بعدا آنها را آزاد کرد.

«پهپاد یسیر» عملیاتی شد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در جریان رزمایش محمد رسول الله ۳ گفت: پهپاد مهاجر ۵۰ و ۱۰۰ کیلومتری و «پهپاد یسیر» ماموریت خود را با موفقیت به انجام رساندند. 
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در مرحله نهایی رزمایش محمد رسول الله(ص) ۳ پهپاد مهاجر که در دو نوع ۵۰ و ۱۰۰ کیلومتری است برای شناسایی و عکسبرداری از منطقه رزمایش فعالیت خود را با موفقیت به انجام رساند. 
امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان افزود: پهپاد یسیر که توسط جوانان برومند نیروی زمینی ارتش در گروه پهپادی تهیه، تولید و قبلا رونمایی شده بود برای اولین بار در رزمایش محمد رسول الله(ص) ۳ عملیاتی شد. 

وام خودرو یا ازدواج ،کدام واجب‌تر بود؟!

مهم‌ترین چالش اقتصادی دولت در هفته گذشته مربوط به پرداخت وام 25 میلیون تومانی خرید خودروهای داخلی بود که دستمایه تحلیل‌ها و نقدهای جدی کارشناسان اقتصادی و اجتماعی قرار گرفت. 


ادامه مطلب

ابلاغ سیاست‌های کلی محیط‌زیست از سوی مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجرای بند یک اصل ١١٠ قانون اساسی، در نامه‌ای به رؤسای قوا، سیاست‌های کلی محیط‌زیست را ابلاغ کردند. ایجاد نظام یکپارچه ملی محیط‌زیست، مدیریت هماهنگ و نظام‌مند منابع حیاتی، جرم‌انگاری تخریب محیط‌زیست، تهیه اطلس زیست‌بوم کشور، تقویت دیپلماسی محیط‌زیست، گسترش اقتصاد سبز و نهادینه‌سازی فرهنگ و اخلاق زیست‌محیطی ازجمله محورهای ابلاغیه مقام معظم رهبری است. متن سیاست‌های کلی محیط‌زیست که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده، به این شرح است:  

ادامه مطلب ...

دشمن واقعی ما وهابیت است

 نسخه اروپایی نشریه «پالیتکو» با انتشار گزارشی در مورد حادثه پاریس، تفکرات ترویج شده از سوی عربستان سعودی را ریشه اصلی تفکر افراطی در جهان معرفی کرده و نوشته است که وهابیت سعودی دشمن اصلی است.   ادامه مطلب ...

این اخبار طبقه‌بندی شده نیست

،سردار شهید حاج حسین همدانی از چهره های شناخته شده در جریان مبارزه با تکفیری ها در سوریه بود و مسئولیت مستشاری در تشکیل یگان های نظامی‌از میان جوانان سوری را بر عهده داشت. وی در بهمن ماه سال گذشته ضمن حضور در اولین همایش جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، نکاتی مهم را در این زمینه بیان کرده بود که برای نخستین بار منتشر می‌شود:  


ادامه مطلب

هلاکت امیر "جبهه النصره" در سوریه

هلاکت امیر "جبهه النصره" در سوریه

منابع خبری اعلام کردند که یکی از سرکرده‌های بسیار مهم گروه تروریستی «جبهه النصره» در سوریه کشته شده است.
هلاکت امیر اتاق خبر 24

شبکه خبری «العربیه» گزارش داد که «ابویوسف الحورانی» نام این ترویست وابسته به النصره است.  

به گزارش این شبکه خبری، وی که امیر گروه جبهه النصره است بر اثر انفجار یک کمربند انفجاری در خیابان «حمدان» واقع در جنوب دمشق در اردوگاه «یرموک» کشته شده است.

برخی از فعالان رسانه‌ای نیز تصاویری از یک خورودی منفجر شده را منتشر کرده و می‌گویند که این خودرو متعلق به این تروریست است.

العربیه همچنین گزارش داد که در جریان این انفجار معاون الحورانی نیز از پای درآمده است.

اولاند از شراب نگذشت ولی روحانی از خون‌های آلوده گذشت

حمید رسایی در اینستاگرام خود متنی انتقادی نسبت به سفر رئیس جمهور به فرانسه نوشته است. 


ادامه مطلب