قوم نفرین شده



 

به نقل از "ندای یک بسیجی": در قرآن، هر جا سخن از شخصیت یا قومیتی رفته است، پای یک نکته اخلاقی در میان است. اگر از گذشتگان، سرگذشتی می آورد، برای تنبّه است و درس آموزی و نه تفنّن و بازی. با این نگاه اگر بروید سراغ قرآن، آن وقت دیگر در گیر و دار زندگی، گیر نمی کنید و در مشق های روزگار، بدون سرمشق نخواهید ماند  ادامه مطلب ...

تصاویر ایران از تفنگداران آمریکایی به منزله سیلی زدن به ما بود

 به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ نامزد آتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: تصاویری که ایران از تفنگداران پخش کرد دهشتناک و به منزله سیلی به صورت ما بود.  

ترامپ گفت: در رابطه با آنچه که آن‌ها برای ما انجام دادند، این موضوعی تحقیر آمیز برای آمریکا بود، آن‌ها در حالی که بر روی زانوهای خود نشسته بودند و تفنگ‌ها در پشت سر آن‌ها قرار داشت.  
وی افزود: آنگاه شاهد این موضوع هستیم که کری می‌گوید که آن‌ها با بازگرداندن آن‌ها کار بزرگی انجام داده‌اند. این مایه ننگ ما است. ما نباید به آن‌ها چکی به مبلغ یکصد و پنجاه میلیارد دلار در چند روز آتی بدهیم...

شرح حال سربازان آمریکایی+ عکس

 در پی دستگیری تعدادی از ملوان های آمریکایی متجاوز به مرز دریایی ایران در خلیح فارس، واکنش های متعددی در محافل خبری و فضای مجازی شکل گرفت.

یکی از واکنش های جالب توجه، انتشار تصاویری از شرح حال این سربازان در فضای مجازی و کانال های تلگرامی است.

شرح حال سربازان آمریکایی+ عکس


چرا آل‌سعود آثار تاریخی اسلامی را نابود و نمادهای یهودی را مرمت می‌کند

رئیس سابق رژیم صهیونیستی در کتاب خود با عنوان "الدونمة" آورده: برخی از گروه‌های دینی هستند که همچنان خودشان را از بنی‌اسرائیل می‌دانند. آنها حالا به دنبال اقامه شعائر دین یهودند. سامری ها بخشی از این افراد هستند. طایفه مهم دیگری نیز وجود دارد که وهابیون هستند، آنها در ظاهر مسلمانند، اما در عمل و به صورت مخفیانه شعائر دین یهود را برپا می‌دارند.

تاریخچه آل سعود در تخریب آثار اسلامی و مرمت نمادهای یهودی/ چرا آل‌سعود آثار تاریخی اسلامی را نابود و نمادهای یهودی را مرمت می‌کند/ از نابودی مساجد هفت‌گانه مدینه تا مرمت منطقه خیبر+تصاویر و فیلم /آماده انتشار
گروه بین‌الملل مشرق - اقدام تروریست‌های تکفیری در تخریب گسترده و مستمر میراث انسانی و تاریخ تمدن سرزمین‌ شام از سوی کسانی که دیدگاه‌های تخریب‌گرانه در چارچوب انسانیت و ارزش‌های انسانی و مادی بشریت دارند، رفتاری جدید نیست. 
عبدالعزیز آل سعود در نامه‌های خود به دوستان انگلیسی‌اش فاش می‌کند: ما اسرائیل را به رسمیت می شناسیم و افتخار می‌کنیم که اولین دولتی هستیم که دست خود را به سوی آن دراز می کنیم.

گزافه گویی اردوغان:

رئیس جمهور ترکیه مدعی شد ایران از تحولات سوریه، عراق و یمن، برای گسترش نفوذ خود استفاده می کند.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "الجزیره"؛ "رجب طیب اردوغان" – رئیس جمهور ترکیه - با حضور در جمع تعدادی از سفرای ترکیه، در سخنانی پس از حمله تروریستی به استانبول گفت: "شهروندی سوری، حمله استانبول را انجام داده است."
"اردوغان" مدعی شد: "ترکیه، اولین هدف برای گروه های تروریستی است. ما با جدیت به مبارزه خود با تروریسم ادامه خواهیم داد. آنکارا بیشتر از سایرین با تروریسم مبارزه می کند." 

ملاحظات: ایشان غلط اضافی کرده، با دروغ پردازی های خود قصد دارد جنایات خود و عربستان در قبال مردم سوریه و عراق را توجیه نماید. اینها و عربستان انسانیت، مسلمانی، وجدان و شرف را زیرپا گذاشته اند تا بتوانند چند صباح حکومت ظالمانه خود را تداوم بخشند.

 افسران - چقدر امام خامنه ای نصیحت کرد اما دولت تدبیر ، لجبازی کرد ...

حمله موشکی عربستان به سفارت ایران در صنعا تایید شد

خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه حمله موشکی هواپیماهای عربستان به سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه حمله موشکی عربستان به ساختمان سفارت ایران در صنعا را بشدت محکوم کردبه گزارش گروه سیاسی میزان، حسین جابری انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه حمله موشکی هواپیماهای عربستان به سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا که موجب وارد شدن خسارت هائی به ساختمان سفارت و زخمی شدن تعدادی از نیروهای حفاظت نمایندگی گردید را به شدت محکوم کرد.  

جابری انصاری افزود: این اقدام آگاهانه و عامدانه دولت عربستان نقض تمامی کنوانسیون ها و قواعد حقوقی بین المللی در زمینه حفاظت از امنیت و مصونیت اماکن دیپلماتیک در کلیه وضعیت ها بوده و مسئولیت این اقدام و همچنین جبران خسارت های وارده به ساختمان و جراحات وارده به تعدادی از کارکنان سفارت بعهده دولت عربستان است. بدیهی است جمهوری اسلامی ایران حق خود برای پی گیری این موضوع را محفوظ می دارد.

اصابت ترکش حمله موشکی عربستان به سفارت ایران در یمن

پاکسازی کبد و خون با این رژیم غذایی 5 روزه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،منظور از پاکسازی کبد این است که آن را برای پاکسازی همه چربی‌ها، اندوخته‌های قدیمی کلسترول، سنگ‌های مثانه، سموم، بقایای داروها و موادزائدی که در بدن ذخیره می‌شوند، تحریک و آماده کنیم. مطمئناً هیچ کار دیگری (حتی پاکسازی روده) نمی‌تواند چنین تاثیرات شگرفی در سلامت شما داشته باشد. 


ادامه مطلب