حمله موشکی یمن به پایگاه راداری عربستان سعودی

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه راداری ارتش عربستان سعودی در منطقه خمیس مشیط را با موشک بالستیک هدف قرار داد.

حمله موشکی یمن به پایگاه راداری عربستان سعودی

به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یگان موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه راداری ارتش عربستان سعودی در منطقه خمیس مشیط را با موشک بالستیک بدر یک هدف قرار داد.
انتهای پیام/

 مشاهده فیلم:

http://javaninews.ir

راز قرمز شدن ناگهانی آسمان عراق چه بود؟ +فیلم

ویدئویی از یک پدیده عجیب و غریب در عراق!

در شهر السماوة استان المثنی واقع در عراق ناگهان آسمان به رنگ قرمز در آمد که این موضوع موجب حیرت اهالی این شهر شد.

یکی از شهروندان از این صحنه با دوربین تلفن همراه خود فیلم گرفت و در شبکه‌های اجتماعی عرب زبان منتشر کرد که شما نیز در ادامه می‌توانید این ویدئوی عجیب را مشاهده کنید.

عده ای از کاربران مسیحی با تماشای این فیلم با استناد به کتاب مقدس مسیحیان از وقوع حادثه‌ای رعب انگیز و همه گیر در شهر السماوة خبر دادند، در حالی که مردم عراق علت وقوع این اتفاق را طوفان گرد و غبار اعلام کردند.

مشاهده فیلم:

http://javaninews.ir

شباهت جالب یک رئیس جمهور آسیایی به باراک اوباما +تصاویر

رئیس جمهور فعلی اندونزی، جوکو ویدودو نام دارد. او به عنوان هفتمین رئیس جمهور اندونزی از ۲۰ اکتبر ۲۰۱۴ به این مقام رسیده است.  ویدودو پیش از رسیدن به مقام ریاست جمهوری اندونزی،  در یکی از شهرهای این کشور به عنوان شهردار مشغول به کار بود.

این رئیس جمهور جوان این روزها سوژه رسانه ها شده است. شباهت عجیب او به باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا موجب شده است تا تصاویر او در شبکه های اجتماعی جهان توسط کاربران به اشتراک گذاشته شود. کاربران شبکه‌های اجتماعی اکنون به او  لقب " اوبامای آسیایی" داده اند.

نخستین تصویر میکسی که به شباهت او و باراک اوباما اشاره می کرد حدود 57 هزار بار به اشتراک گذاشته شده و تاکنون بیش از1000 کامنت داشته است.

شباهت جالب یک رئیس جمهور آسیایی به باراک اوباما + تصاویر

ادامه تصاویر جالب را مشاهده کنید>

http://javaninews.ir

رونق به بازار مسکن بر می‌گردد

رونق به بازار مسکن بر می گردد/افزایش تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن در انتظار تصویب شورای پول و اعتبار

ابوالفضل موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بازار مسکن در حال خروج از رکود است، گفت:

با متلاطم شدن بازارهای موازی مسکن از جمله ارز و سکه این بازار نیز تحت تاثیر قرار گرفته و دچار نوسان شده است.

وی  افزود: خوشبختانه با تدابیر به موقع دولت به زودی شاهد تثبیت قیمت‌ها در این بازار و رونق در بخش مسکن خواهیم بود.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir

جزئیات توافق دولت با دوروف در تهران/ ماجرای حمایت‌های پیدا و پنهان از تلگرام چیست؟

جزئیات توافق درلت با دورف در تهران/ ماجرای حمایت‌های پیدا و پنهان از تلگرام چیست؟

 چه توافقاتی میان دولت و تلگرام صورت‌گرفته که این پیام‌رسان توانست در مدت کوتاهی رقبای خود را کنار بزند و نخستین انتخاب مردم ایران شود؟

چه کسانی می‌خواستند تلگرام یکه‌تاز میدان ایران شود؟ در گزارش ذیل این سؤالات پاسخ داده می‌شود و اما صبوری لازم است. این گزارش یک غافلگیری هم برای شما دارد؛ جزییاتی از توافق دولت و تلگرام. با اینکه افکار عمومی تصور می‌کند ماجرای تلگرام از دی‌ماه۹۶ شروع شده است اما کمی جست‌وجو نشان می‌دهد که ماجرای تلگرام حداقل از سال ۹۴ مورد سوال‌هایی در سطح حاکمیت بوده است.

پرده نخست:

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir

اسامی ۱۰۰ «مدیر دوتابعیتی» تصمیم‌ساز به دادستانی کشور ارسال شد + جزئیات

اسامی ۱۰۰ «مدیر دوتابعیتی» تصمیم‌ساز به دادستانی کشور ارسال شد + جزئیات

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نایب‌رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از مدیران دوتابعیتی  از ارسال اسامی ۱۰۰ مدیر دوتابعیتی به دادستانی‌کل کشور خبر داد و گفت:

اسامی ۱۰۰ مدیر دوتابعیتی که در ذیل گزارش تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی نیز ذکر شده، جهت بررسی‌ها و تصمیم‌گیری‌های لازم در قالب گزارشی به دادستان‌کل کشور تقدیم شده است.

وی اسامی یکصد مدیر دوتابعیتی را که اسامی‌شان تقدیم دادستان‌کل کشور شده است شامل مدیران در حوزه تصمیم‌‌گیری و تصمیم‌‌سازی دانست و اظهار داشت: گزارش تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شده و در نوبت رسیدگی و قرائت در صحن پارلمان قرار دارد.

زمان دقیق مراسم بدرقه تیم ملی مشخص شد/ دیدار شاگردان کی روش و فغانی با روحانی

 مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ از ساعت ۱۷:۳۰ یک شنبه(۳۰ اردیبهشت) در تالار وحدت برگزار می شود.

در این مراسم که با حضور برخی چهره های مطرح سیاسی، فرهنگی و هنری کشورمان برگزار می شود از سرود تیم ملی فوتبال ایران با خوانندگی سالار عقیلیرونمایی می شود.

طبق برنامه قرار است کارلوس کی روش و شاگردانش هم از ساعت ۱۸:۳۰ وارد سالن شوند و تا پیش از افطار این مراسم برگزار شود.

قرار است ملی پوشان فوتبال کشورمان به همراه تیم داوری اعزامی ایران(علیرضا فغانی، محمدرضا سخندان و محمدرضا منصوری) به جام جهانی در همان روز به دیدار حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان بروند و در این دیدار پاداش هم دریافت کنند.

اعضای تیم ملی و داوران کشورمان پس از افطار به دیدار روحانی می روند.

انتهای پیام/

صحنه‌ای دردناک که پزشک فلسطینی را در بهت فرو برد +عکس

صحنه‌ای تکان دهنده که پزشک فلسطینی را در خود فرو ریخت+تصاویر

 پس از انتقال سفارت آمریکا به قدس، تظاهرات گسترده‌ای از سوی مردم فلسطین در اعتراض به این اقدام صورت گرفت. در این تظاهرات 58 تن از فلسطینیان به شهادت رسیدند و تصاویر غم‌بار فراوانی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر شد.

در میان تصاویر منتشرشده، پزشک جراح فلسطینی به نام "معتصم النونو" در یکی از بیمارستان‌های غزه دیده می‌شود که از مشاهده صحنه‌ای تکان‌هنده دچار بهتی عمیق شده است.

آنچه مقابل چشمان بهت‌زده معتصم قرار داشت پیکر بی‌جان برادرش "معتز النونو" بود که در جریان تظاهرات دیروز به دست صهیونیست به شهادت رسیده بود.

صحنه‌ای تکان دهنده که پزشک فلسطینی را در خود فرو ریخت+تصاویر

خودرو‌های داخلی که گران شدند+ جدول

قیمت خودرو «دنا» گران شد+ جدول

ایران خودرو در دور جدید قیمت‌گذاری محصولات خود در سال ۹۷ قیمت خانواده دنا را با رشد ۵ میلیون تومانی به نمایندگی‌های این شرکت ابلاغ کرد.

براساس مصوبه جدید ایران خودرو دنا معمولی با رشد ۴ میلیون و ۱۱۶ هزار تومانی با قیمت ۴۶ میلیون و ۹۹۱ هزار و ۶۰۰ تومان، دنا پلاس با رشد ۴ میلیون و ۶۶۵ هزار تومانی با قیمت ۵۳ میلیون و ۲۶۸ هزار تومان و دنا پلاس توربو با رشد ۵ میلیون و ۸۸ هزار تومانی با قیمت ۵٨ میلیون و ۹۰ هزار و ۴۰۰ تومان به‌فروش می‌رسد.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir 

طرح دو فوریتی افزایش حقوق 20 درصدی کارمندان در کمیسیون برنامه تصویب شد

طرح دو فوریتی افزایش حقوق 20 درصدی کارمندان در کمیسیون برنامه تصویب شداحمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم  از بررسی، اصلاح و تصویب طرح دو فوریتی استفساریه افزایش حقوق ۲۰ درصدی کارمندان در جلسه امروزکمیسیون برنامه و بودجه خبر داد.

وی ادامه داد: در این بررسی‌ها عنوان افزایش یک درصدی حقوق حذف و تنها اعلام شد که پایین‌ترین طبقه حقوق بگیران ۲۰ درصد افزایش حقوق پیدا کنند.

امیرآبادی بیان کرد: این طرح دو فوریتی فردا برای بررسی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir