با هسته خرما، سنگ کلیه را دفع کنید

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مطالعات نشان داده است جوشانده هسته خرما برای دفع سنگ کلیه و بیماری‌های مثانه مفید است و جوشانده شکوفه آن نیز سرشار از خواص دارویی است مانند خاصیت ضدعفونی‌کنندگی و برای بینایی و شنوایی و درد مفاصل نیز بسیار مفید است.

همچنین وجود فسفر در خرما اعمال مغزی را بیشتر بکار انداخته و تحریکات دفاعی را افزایش می‌دهد. خرما حاوی ویتامین های A ، B، E وC و مواد قندی و آهن است؛‌ از دیگر امتیازات آن سرشار بودن آن از منیزیم است.

نظرات 1 + ارسال نظر
شیعه 12 امامی یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 14:36

"دیگران حکومتها دارند ولی حکومت ما یکیست."
«هر پرچمی پیش از پرچم مهدی«ع» بلند شود، پرچمدار آن طاغوت است.»
1-براتون 2 حدیث آوردم مبنی بر اینکه پیش از مهدی هر قیامی برای خلافت ملعون است. میدانیم که احادیث دیگری هم با این مضمون هست.
2-خامنه ای خود را ولی امر مسلمین جهان مینامد.
3-خامنه ای ادعا دارد که مهدی (ع) او را به ولایت منصوب کرده. شما فقط کشفش کردین. البته خودش جرات نداره بگه ولی نوچه هاش خیلی گفتن.
4-در مذهب شیعه 12 امامی مهدی در غیبت کبری نایب نداره.
شما از این موارد چی می فهمین ؟
من میفهمم که خامنه ای ملعون است.
در خانه اگر کس است یک حرف بس است. می دانم که بعضی ها در این رژیم منافعی دارن که براشون از همه چی مهمتره.
ولی امر مسلمین جهان یعنی خلیفه. با تغییر اسم که محتوا عوض نمی شود. پیامبر (ص) گفت 12 خلیفه دارد که از طرف خدا تعیین شده اند. فرق شیعه و سنی همین است. حتی پیغمبر هم نمی توانست خلیفه تعیین کند چه رسد به خبرگان. خامنه ای هیچ فرقی با ابوبکرالبغدادی ندارد. هردو خلیفه جعلی و غاصبند مثل بنی امیه و بنی عباس. آنها هم ادعایی جز ولایت بر مسلمین نداشتند.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.