وجود داعش فقط برای امنیت رژیم صهیونیستی است


معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکایی‌ها امنیت را برای داعش فراهم می‌کنند تا خطر از بیخ گوش رژیم صهیونیستی دور شود.    

 
ننننننننننننننننننننبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز(جمعه) در مراسم تشییع پیکر سرداران شهید "فرشاد حسونی‌زاده" و "مجید مختاری‌فرد" 2 تن از شهدای مدافع حرم که در حین انجام ماموریت در سوریه به شهادت رسیدند، با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها برای پیشبرد اهداف خود در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا، طرح خاورمیانه بزرگ را دنبال می‌کردند، اظهارداشت: تنها مانع پیاده‌سازی این طرح انقلاب اسلامی بود و عصبانیت  آمریکایی‌ها امروز از جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی برای همین است  چرا که شکست طرح خود را به علت وجود این انقلاب می‌دانند.

وی با بیان اینکه ریشه پدیده بیداری اسلامی در منطقه به اذعان همه سیاستمداران و استراتژیست‌های جهان در انقلاب اسلامی مردم ایران است، تصریح کرد: همزمان با این پدیده بزرگ که البته با پاتک گسترده جهان کفر و جهان ارتجاع مواجه شد، آمریکایی‌ها نیز یک جنگ نیابتی تمام قد را به وسیله گروهک‌های تکفیری و تروریستی علیه حلقه مقاومت منطقه به راه انداختند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروز با هر نگاهی که به موضوع تروریسم نگاه کنیم، آمریکایی‌ها را  همواره در پشت پرده  داعش در منطقه می‌بینیم، آنها امنیت را برای این گروه تروریستی فراهم می‌کنند تا خطر از بیخ گوش رژیم صهیونیستی دور شود.

وی تاکید کرد: سوریه  یکی از حلقه‌های مهم جبهه مقاومت است، آنها تلاش کردند خط تماس مقاومت را از مرزهای سرزمین‌های اشغالی دور کنند و در قدم دوم بتوانند طرح عقیم مانده خاورمیانه بزرگ خود را مجدداً احیا کنند.

جزایری مهار حزب‌ا‌لله لبنان، فشار بر حلقه جدید مقاومت در عراق و نهایتاً فشار به جمهوری اسلامی را از دیگر اهداف آمریکایی‌ها در به راه انداختن حوادث اخیر منطقه توصیف کرد و گفت: آنها می‌خواهند عمق راهبردی ما را به نفع خودشان مصادره کنند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه سیاست، تدبیر و مقاومت ایران در کنار فرماندهی مقام معظم رهبری در مقاومت منطقه موجب ماندگاری حاکمیت سوریه شد، تصریح کرد: همه ارتجاع و استکبار طی 4 سال اخیر تلاش کردند تا دولت سوریه را ساقط کنند و این یعنی به راه انداختن سیستم مدیریتی جدید و روی کار آوردن شخص دلخواه خود در سوریه که نهایتاً منجر به خارج شدن این کشور از حلقه مقاومت و محاصره حزب‌الله لبنان، فشار بر عراق و نهایتا فشار بر جمهوری اسلامی ایران می‌شد.

وی اضافه کرد: دولت سوریه با تدبیر جمهوری اسلامی ایران نه تنها ساقط نشد بلکه این روزها پیروزی‌های جدیدی هم به دست می‌آورد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: اگر تدبیر ایران و حضور موثر رزمندگان ما و البته از جبهه مقاومت مانند افغانستان، لبنان و عراق نبود، امروز باید سوریه را در کام آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها می دیدیم و مرز سرزمین‌های اشغالی به ما نزدیکتر می‌شد.

جزایری با اشاره به حضور روس‌ها در عملیات علیه گروهک‌های تروریستی در سوریه اظهار داشت: اینها باید زودتر می‌آمدند اما بالاخره فهمیدند که اگر به صحنه نیایند و نقش‌آفرینی نکنند، همه داشته‌های خود را در منطقه از دست خواهند داد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: به برکت خون شهیدان، جبهه مقاومت امروز بسیار قدرتمندتر از گذشته در صحنه  نقش‌آفرینی می‌کند و ما باید باور کنیم که اگر خون این شهیدان نبود، این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد.
نظرات 1 + ارسال نظر
بلاگچی شنبه 25 مهر 1394 ساعت 19:32 http://blogchi.ir

سلام
قالب شماره 18 بلاگ اسکای بنام قالب خط بر روی سایت قرار گرفت.
هم اکنون می توانید قالب را دریافت و استفاده نمائید.
تشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.